راهنمای خرید دزدگیر منزل
نوشته شده توسط : technoguard

امروزه با افزایش سرقت خیلی از افراد به دنبال روش هایی برای جلوگیری از سرقت منازل خود می باشند  و نمی دانند برای تضمین و افزایش امنیت منازل و یا مغازه های خود چه اقداماتی را باید انجام دهند. همه ی افراد به دنبال خرید بهترین سیستم امنیتی منزل می باشند تا با خیالی آسوده و راحت خانه هایشان را ترک کنند و به مسافرت بروند.اگر شما جزء افرادی هستید که هنگام دور شدن از خانه خود دچار استرس و نگرانی از بابت لوازم و وسایل ارزشمند منزلتان می شوید حتما در این مقاله همراه ما باشید تا به شما بهترین سیستم های امنیتی هوشمند را معرفی کنیم.

انواع سیستم امنیتی هوشمند

از روش های افزایش امنیت منازل و یا حتی مغازه ها می توان به چند دستگاه معروف و شناخته شده به نام دزدگیر اماکن ، انواع سنسور های دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته و ... اشاره کرد.

دزدگیر اماکن

مهم ترین وظیفه ی این دستگاه اطلاع رسانی ورود غیرمجاز است.دزدگیر اماکن و چشمی های آن همانند یک نگهبان در خانه عمل می کنند و به همین دلیل نصب این وسیله در خانه ها یکی از الزامات می باشد.دزدگیر های اماکن دارای محصولات متنوعی شامل دزدگیر اماکن تلفن کننده سیم کارتی و دزدگیر اماکن با خط ثابت شهری می باشد.

همچنین برخی از دستگاه های دزدگیر اماکن مانند f10 فایروال ، هوشمند و قادر به کنترل کردن وسایل های برقی از راه دور می باشد.با نصب این دزدگیر در خانه شما می توانید تمامی وسایل های برقی خود را از راه دور توسط اپلیکیشن این دزدگیر،کنترل کنید.به طور مثال اگر  شما از خانه ی خود دور می باشید و یا در سفر هستید می توانید چراغ های منزل خود را از طریق برنامه ی گوشی خود خاموش و یا روشن کنید.

تمامی دستگاه های دزدگیر اماکن فروشگاه اینصب از برند گپ و فایروال می باشند.مزیت این دزدگیر ها این می باشد که صفحه نمایش و سخنگوی این دستگاه ها به زبان فارسی می باشد و تمامی اشخاص در سن های مختلف می توانند به راحتی با این دستگاه ها کار کنند.

 

دزدگیر های اماکن دارای سنسور های مختلفی می باشند که عملکرد هر یک از این سنسور ها متفاوت است.خیلی از افراد از تمامی این سنسور ها برای منازل خود استفاده می کنند.از انواع سنسور های دزدگیر اماکن می توان به سنسور حرکتی ، سنسور ضربه ، سنسور مگنت و سنسور دود اشاره کرد.

·         سنسور حرکتی : این سنسور یکی از پر فروش ترین سنسور های دزدگیر اماکن می باشد.حتما توجه داشته باشید که سنسور ها به تنهایی قابل استفاده نیستند و باید به همراه دزدگیر های اماکن خریداری شوند.سنسور حرکتی به عنوان چشمی های دزدگیر اماکن عمل می کنند و کوچترین حرکت غیر مجاز را تشخیص می دهند و شروع به فرستادن سیگنال به دزدگیر اماکن می کنند و آژیر دزدگیر اماکن به صدا در می آید.

·         سنسور ضربه : سنسور ضربه بیشتر برای در انباری و درب ورودی مورد استفاده قرار می گیرد.این سنسور کوچکترین ضربه وارد شده را تشخیص می دهد و باعث فعال شدن آژیر دزدگیر اماکن می شود.با نصب این سنسور می توانید از خراب کردن و ضربه وارد کردن سارق به درب ورودی و یا درب انبار ی و ... جلوگیری کنید.

·         سنسور مگنت : استفاده از این سنسور در لای پنجره و لای در و کمد بسیار رایج می باشد.سنسور مگنت دارای دو مغناطیس می باشد که هنگام بسته شدندر و یا پنجره این دو مغناطیس بر روی هم قرار می گیرند و با باز شدن در هر یک از این اجسام،سنسور شروع به فرستادن سیگنال به دزدگیر می کند و آژیر به صدا در می آید.

·         سنسور دود : سنسور دود یا همان دتکتور دود به عنوان سیستم ضد حریق در خانه و یا ساختمان ها عمل می کند.امروزه در خانه و ساختمان های نوساز از این سنسور بسیار استفاده می کنند.زیرا در سال های اخیر خیلی از ساختمان ها به دلیل نشتی گاز دچار خسارت های مالی و جانی شده اند و برای جلوگیری از این خسارت های زیان بار از سنسور دود استفاده می کنند.

 

دوربین مداربسته

استفاده از دوربین مداربسته در ساختمان ها یکی از الزامات می باشد.از این دستگاه حتما باید در  3 قسمت اصلی ساختمان ها استفاده کرد که این 3 مکان شامل موارد زیر می باشد:

·         برای مشاعات آپارتمانی از قبیل پارکینگ ها ، راهرو ها و ...

·         دوربین مدار بسته در داخل آپارتمان و روبه روی واحد ها

·         نصب دوربین مدار بسته در داخل واحد

نصب دوربین مداربسته در قسمت پارکینگ ساختمان ها باید به گونه ای باشد که درب انباری ها نیز مشخص باشد و تمامی فضا را تحت پوشش قراردهد.

کسانی که همیشه از منزل شخصی خود دور هستند و یا دارای ویلایی در شهر دیگر می باشند،بهتر است هم از دوربین مداربسته و هم از دزدگیر خانه استفاده کنید.با این وجود دیگر شما نگران اماکن مورد نظر خود نیستید و خیالتان همیشه راحت است.

تفاوت دوربین مداربسته با دزدگیر اماکن چیست؟

 

تفاوت اصلی این دو وسیله در این می باشد که دزدگیر خانه تصاویر و اتفاقات خانه ی شما را به صورت آنلاین و تصاویر نشان نمی دهد و فقط در هنگام تشخیص اتفاقی غیر مجاز شروع به آژیر زدن و تماس گرفتن با شماره ی ذخیره شده در حافظه دستگاه می کند.اما دوربین مداربسته در هر مکانی که نصب شود شما قادر به مشاهده فیلم و یا تصاویر آن مکان به صورت آنلاین می باشید.





:: برچسب‌ها: دزدگیر منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: